mandag 30. mars 2009
Hva kan jeg gjøre?
Det er mange som tenker at dyrevelferden i verden burde bedres, men så tenker de "Det er ingenting jeg kan gjøre", men det er feil! Selvfølgelig kan du gjøre noe. All innsats teller! Hvis alle tenkte at "Det er ingenting jeg kan gjøre", så hadde det jo ikke blitt gjort noenting. Det går an å hjelpe på mange måter. For eksempel kan man gå ut på gaten og snakke med folk om dyrevelferd, og vise folk hvordan de kan hjelpe til med å gjøre dyrevelferden bedre. Det går også an å betale dyrevernorganisasjoner for å hjelpe dem å hjelpe dyrene. Det er også mange andre måter man kan hjelpe dyrene på så come on people, be creative!! =D
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar