Fant en side hvor det sto litt om dyr i sirkus. Selv om sirkusdirektører sier at dyrene deres har det bra på sirkus, så er det som oftest ikke tilfellet. På denne siden sto det noen sannheter om sirkus. Nå skal ikke jeg dømme alle sirkus og si at alle behandler dyrene sine dårlig, men jeg tror jeg snakker om de fleste sirkus når jeg sier at de ikke er like flinke med dyrene sine som de skal ha det til. Det går jo an å ha det gøy uten at det skal gå på bekostning av dyrene.
http://www.dyrebeskyttelsen.no/artikler/myter_rundt_sirkus_HSUS_DN.shtml
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar